Warunki korzystania z platformy handlowej b2b.tublu.pl

Platforma handlowa pod adresem www.b2b.tublu.pl jest przeznaczona tylko i wyłącznie do zakupów hurtowych dla firm.

Jeśli chcesz rozpocząć z nami współpracę to wyślij nam wiadomość na hurt@tublu.pl  Prosimy o dołączenie do wiadomości: dokumentów rejstracyjnych firmy ( wpis do ewidencji ), ewentualnie samego numer nip oraz informacji jakimi kanałami będzie prowadzona sprzedaż naszych produktów: sklep stacjonarny, internetowy, allegro, ebay.
Nie oferujemy współpracy na zasadach dropshippingu.

Aby uzyskać dostęp do platformy handlowej skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość wraz z kopia dokumentów rejstracji firmy lub sam numer nip,na adres hurt@tublu.pl
Prosimy o podanie w wiadomości informacji jakimi kanałami będzie prowadzona sprzedaż naszych produktów,

Klientów indywidualnych zapraszamy do sklepów naszych dystrybutorów, ich listę znajduje się w zakładce Gdzie kupić?

Składanie zamówień
Możliwość składania zamówień uzyskają Państwo po otrzymaniu przez nas ww. informacji i aktywowaniu konta. Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia prosimy o kontakt.

Wielkość zamówień i koszty transportu
Koszt transportu uzależniony jest od wartości zamówienia:

  • 16 zł netto - dla zamówień o wartości do 200 zł netto
  • 12 zł netto - dla zamówień o wartości od 200 do 799 zł netto
  • dostawa gratis - dla zamówień o wartości powyżej 800 zł netto

 

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost. Nie ma możliwości odbioru zamówień własnym kurierem. Koszt transportu obejmuje również koszt pakowania i przygotowania przesyłki.

Czas realizacji zamówień
Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy najczęściej tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zamówione towary można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy na ul. Garażowa 4, 02-651 w Warszawie. Od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00.
Odbiór towarów jest możliwy dopiero po złożeniu zamówienia i zmianie statusu na "Gotowe do Odbioru"

Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacji (formularz reklamacji do pobrania tutaj i odesłanie go do nas drogą mailową na adres kasia@tublu.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. O dalszej drodze postępowania reklamacyjnego będziemy informować po otrzymaniu formularza i zdjęcia.

Zwroty
Nie przyjmujemy zwrotów produktów.

Płatności
Pierwsze zamówienia realizowane są po przedpłacie do czasu osiągnięcia obrotu powyżej 3000 PLN netto. Zamówienia składane przez klientów spoza Polski muszę zawsze zostać opłacone przed wysyłką.

Nr konta:
Wpłaty w PLN: Alior Bank
73 2490 0005 0000 4500 8246 1965

Wpłaty w Euro: Alior Bank
PL52 2490 1057 0000 9902 8553 1291
SWIFT: ALBPPLPW

W przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata" wystawimy  proformę, a towary zostaną wstępnie zarezerwowane na 48 h. Po upływie tego czasu rezerwacja zostanie anulowana. Prosimy o dokonanie płatności za zamówienie dopiero po ptrzymaniu od nas proformy lub faktury, w tytule płatności umieszczając ich numer.

UWAGA!

Zamówienia nie będą realizowane jeżeli klient ma nieuregulowane płatności za wcześniejsze faktury.