Warunki korzystania z platformy handlowej b2b.tublu.pl

Platforma handlowa pod adresem www.b2b.tublu.pl jest przeznaczona tylko i wyłącznie do zakupów hurtowych dla firm.

Jeśli chcesz rozpocząć z nami współpracę to wyślij nam wiadomość na hurt@tublu.pl  Prosimy o dołączenie do wiadomości: dokumentów rejstracyjnych firmy ( wpis do ewidencji ), ewentualnie samego numer nip oraz informacji jakimi kanałami będzie prowadzona sprzedaż naszych produktów: sklep stacjonarny, internetowy, allegro, ebay.
Nie oferujemy współpracy na zasadach dropshippingu.

Aby uzyskać dostęp do platformy handlowej skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość wraz z kopia dokumentów rejstracji firmy lub sam numer nip,na adres hurt@tublu.pl
Prosimy o podanie w wiadomości informacji jakimi kanałami będzie prowadzona sprzedaż naszych produktów,

Klientów indywidualnych zapraszamy do sklepów naszych dystrybutorów, ich listę znajduje się w zakładce Gdzie kupić?

Składanie zamówień
Możliwość składania zamówień uzyskają Państwo po otrzymaniu przez nas ww. informacji i aktywowaniu konta. Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia prosimy o kontakt.

Wielkość zamówień i koszty transportu
Koszt transportu uzależniony jest od wartości zamówienia:

  • 16 zł netto - dla zamówień o wartości do 200 zł netto
  • 12 zł netto - dla zamówień o wartości od 200 do 600 zł netto
  • dostawa gratis - dla zamówień o wartości powyżej 600 zł netto

 

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost. Nie ma możliwości odbioru zamówień własnym kurierem. Koszt transportu obejmuje również koszt pakowania i przygotowania przesyłki.

Czas realizacji zamówień
Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy najczęściej tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zamówione towary można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy na ul. Garażowa 4, 02-651 w Warszawie. Od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00.
Odbiór towarów jest możliwy dopiero po złożeniu zamówienia i zmianie statusu na "Gotowe do Odbioru"

Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacji (formularz reklamacji do pobrania tutaj i odesłanie go do nas drogą mailową na adres kasia@tublu.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. O dalszej drodze postępowania reklamacyjnego będziemy informować po otrzymaniu formularza i zdjęcia.

Zwroty
Nie przyjmujemy zwrotów produktów.

Płatności
Pierwsze zamówienia realizowane są po przedpłacie do czasu osiągnięcia obrotu powyżej 3000 PLN netto.

W przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata" wystawimy  proformę, a towary zostaną wstępnie zarezerwowane na 48 h. Po upływie tego czasu rezerwacja zostanie anulowana. Prosimy o dokonanie płatności za zamówienie dopiero po ptrzymaniu od nas proformy lub faktury, w tytule płatności umieszczając ich numer.

UWAGA!

Zamówienia nie będą realizowane jeżeli klient ma nieuregulowane płatności za wcześniejsze faktury.