Warunki korzystania z platformy handlowej b2b.tublu.pl

Platforma handlowa pod adresem www.b2b.tublu.pl jest przeznaczona tylko i wyłącznie do zakupów hurtowych dla firm.
Umożliwia ona składanie zamówień, a także sprawdzanie stanów magazynowych.

 

Składanie zamówień

Login i hasło do logowania się na www.b2b.tublu.pl otrzymają Państwo po przesłaniu zeskanowanych dokumentów rejestracyjnych firmy lub po podaniu adresu strony internetowej firmy zarejestrowanej w CEIDG.

Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia prosimy o kontakt.

Wielkość zamówień i koszty transportu

Koszt transportu uzależniony jest od wartości zamówienia:

  • 16 zł netto - dla zamówień o wartości do 200 zł netto
  • 12 zł netto - dla zamówień o wartości od 200 do 600 zł netto
  • dostawa gratis - dla zamówień o wartości powyżej 600 zł netto


Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Nie ma możliwości odbioru zamówień własnym kurierem. 

Czas realizacji zamówień

Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy najczęściej tego samego dnia.

Odbiór osobisty

Zamówione towary można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy na ul. Garażowa 4, 02-651 w Warszawie. Od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00.

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacji (formularz reklamacji do pobrania tutaj i odesłanie go do nas drogą mailową na adres kasia@tublu.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. O dalszej drodze postępowania reklamacyjnego będziemy informować po otrzymaniu formularza i zdjęcia.

Zwroty

Nie przyjmujemy zwrotów produktów.

Terminy płatności

Pierwsze zamówienia realizowane są po przedpłacie do czasu osiągnięcia obrotu powyżej 3000 PLN netto.

UWAGA!

Zamówienia nie będą realizowane jeżeli klient ma nieuregulowane płatności za wcześniejsze faktury.