Producenci

Newsletter

Warunki korzystania z platformy handlowej b2b.tublu.pl

Platforma handlowa pod adresem www.b2b.tublu.pl jest przeznaczona tylko i wyłącznie do zakupów hurtowych dla firm.

Aby uzyskać dostęp do platformy handlowej skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość wraz z kopia dokumentów rejstracji firmy na adres hurt@tublu.pl

Klientów indywidualnych zapraszamy do sklepów naszych dystrybutorów, ich listę znajduje się w zakładce Gdzie kupić?

Składanie zamówień
Login i hasło do logowania się na www.b2b.tublu.pl otrzymają Państwo po przesłaniu zeskanowanych dokumentów rejestracyjnych firmy lub po podaniu adresu strony internetowej firmy zarejestrowanej w CEIDG.Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia prosimy o kontakt.

Wielkość zamówień i koszty transportu
Koszt transportu uzależniony jest od wartości zamówienia:

  • 16 zł netto - dla zamówień o wartości do 200 zł netto
  • 12 zł netto - dla zamówień o wartości od 200 do 600 zł netto
  • dostawa gratis - dla zamówień o wartości powyżej 600 zł netto

 

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Nie ma możliwości odbioru zamówień własnym kurierem.

Czas realizacji zamówień
Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy najczęściej tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zamówione towary można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy na ul. Garażowa 4, 02-651 w Warszawie. Od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00.
Odbiór towarów jest możliwy dopiero po złożeniu zamówienia i zmianie statusu na "Gotowe do Odbioru"

Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacji (formularz reklamacji do pobrania tutaj i odesłanie go do nas drogą mailową na adres kasia@tublu.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. O dalszej drodze postępowania reklamacyjnego będziemy informować po otrzymaniu formularza i zdjęcia.

Zwroty
Nie przyjmujemy zwrotów produktów.

Płatności
Pierwsze zamówienia realizowane są po przedpłacie do czasu osiągnięcia obrotu powyżej 3000 PLN netto.

W przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata" wystawimy fakturę Proforma, a towary zostaną wstępnie zarezerwowane na 48 h. Po upływie tego czasu rezerwacja zostanie anulowana.

UWAGA!

Zamówienia nie będą realizowane jeżeli klient ma nieuregulowane płatności za wcześniejsze faktury.



Nasze sklepy

Kontakt z nami

Informacje o produktach, zamówieniach, dostawach

Telefon:+48 22 299 10 95

Skontaktuj się z naszą infolinią